close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איזי גרייד - שירותי סיוע לסטודנט

מערכת שורשיד חשוון, תשפד29/10/2023

איזי גרייד הוא גוף ובו חברים כותבים וכותבות אקדמיים מן השורה הראשונה, ושמספק מגוון רחב ועשיר של שירותים לסטודנטים המסייעים להם בכל מטלה ומטלה.

תגיות:
לוגו איזי גרייד לבןez grade
צילום: יח"צ

התקופה הסטודנטיאלית מביאה עמה התרגשות רבה וציפיות אל עבר עתידם המקצועי של הסטודנטים המחכה להם עם סוף התואר. לצד זאת, תקופת הלימודים גם רוויה במתחים ולחצים הנובעים מן השילוב שבין מטלות, עבודות אקדמיות ומבחנים לבין עבודה וחיי משפחה. סטודנטים רבים מעידים פשוט על משאב זמן שהולך ואוזל. מה עושים?

בדיוק לשם כך הוקם איזי גרייד, גוף ובו חברים כותבים וכותבות אקדמיים מן השורה הראשונה, ושמספק מגוון רחב ועשיר של שירותים לסטודנטים המסייעים להם בכל מטלה ומטלה.

מטלות אקדמיות
ההתמודדות עם תקופת המבחנים היא בהחלט לא

לוגו איזי גרייד לבןez grade
צילום: יח"צ
פשוטה, אך עודנה מביאה עמה מעין 'פורמט' תבניתי עמו הסטודנטים יודעים להתמודד בדמות מקבץ שאלות וזמן קצוב. באשר לעבודות אקדמיות הרי שהאתגר הוא שונה, ומביא עמו חוסר וודאות ולעתים היכרות מועטה עם דרישותיה השונות והמגוונות של האקדמיה.

החל מן הרפרט, דרך הפרו-סמינריון ועד למטלת הסמינריון, איזי גרייד מביאים עמם ניסיון מקצועי רב שנים, ומלווים סטודנטים וסטודנטיות בעת כתיבת העבודות והמטלות האקדמיות השונות.

בחיפושם אחר שירותי כתיבת עבודות ומטלות אקדמיות, איזי גרייד מגדילים לעשות, ומלווים את לקוחותיהם החל משלב גיבוש שאלת המחקר ואיסוף מקורות המידע, דרך כתיבת העבודה ועד לגימורה המלא והמדויק בהתאם לכל הדרישות, הן האקדמיות והן אלו הניתנות על-ידי המרצה.

העבודות כולן ככולן נכתבות על-ידי כותבים אקדמאיים בעלי תואר ראשון בהצטיינות יתרה או תארים שניים.

הכנת מצגות מקצועיות
שירות נוסף הניתן מטעמה של איזי גרייד הינו הכנת מצגות מקצועיות עבור סטודנטים הנדרשים להציג את מטלתם אל מול כלל הכיתה.

המצגות מנוסחות בקפידה על-ידי הצוותים של איזי גרייד, תוך הקפדה על עברית תקינה ועל הכנת המצגת בהתאם לכל ההנחיות והדרישות של הקורס.

המצגות יכולות להתאים לסטודנטים הנדרשים לתמצת את מטלתם האקדמית ולהציגה בכיתה, וכן שירות זה מתאפשר גם עבור קורסים המצריכים להגיש מצגת ולהציגה בפני הכיתה בעבור נושאים נוספים, וכחלק ממטלות נוספות.

שירותי הגהה
לצד כתיבתה של עבודה אקדמית, הרי שיש להקפיד על עברית תקינה העומדת בכל ההנחיות של האקדמיה ללשון עברית.

גם יודעי הלשון העברית על בוריה, יכולים למצוא עצמם לעתים שוגים בשגיאות כאלו ואחרות אשר אינן עומדות בתקנים המחמירים של השפה העברית.

סטודנטים המעוניינים להבטיח כי עבודתם אכן תעמוד בכל ההנחיות, לרבות שפה רהוטה ותקנית, יכולים להיעזר בשירותיה של Ez-Grade. בעלי ההכשרות הנדרשות בעריכה והגהה לשונית, יעברו על העבודה וידגישו את כל התיקונים הנדרשים בטרם הגשת העבודה אל המרצה. כלל התיקונים יוצגו בפני הסטודנט אשר יוכל הן להגיש עבודה תקנית ורהוטה, והן ללמוד ולהבין מתוך התיקונים אשר השגיאות התחביריות בהן שגה.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן לפנות לאיזי גרייד דרך אתרה, להשאיר פניה או ליצור קשר טלפוני ישיר. צוות איזי גרייד ישמח לעמוד לשירותכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה